Kiek viešoje erdvėje yra „bydlų“? Manau, kad pernelyg daug

pagal | 2014/02/06

Šiuo metu Palangoje vyksta seminaras, kuriame kartu su prokurorais, advokatas, teisėjais žurnalistai ir redaktoriai dalinasi patirtimi ir problemomis dėl informacijos šaltinio apsaugos, viešai reiškiamos nuomonės ir skleidžiamos informacijos bei atsakomybės už tai. Šiame kontekste teko pripažinti, kad šiandien viešoje erdvėje bendravimo kultūra ir būdai iš tiesų labai skiriasi priklausomai nuo to, kas, kodėl ir ką sako.

Kartais profesionalius žurnalistus nuo jais apsimetusių viešoje erdvėje sunku atskirti. Bet profesionali žurnalistų bendruomenė tikrai žino tuos, kurie daro gėda profesijai ir dergia gerą profesionalių žurnalistų vardą.

Todėl skaitydamas Godos Juocevičiūtės komentarą apie šių laikų chamus „bydlas“, pagalvojau, kad gal ir viešoje erdvėje besireiškiančius apsišaukėlius chamus tikrai verta vadinti „bydlomis“. Štai kaip tokį asmenį portale 15min.lt apibūdina G. Juocevičiūtė:

„Bydla“ – universalesnė sąvoka, apimanti visas per šimtmečius žagrę stumiančiai bandai būdingas savybes. Bene pagrindinės jų – egoizmas, įžūlumas ir gebėjimas nesvyruojant lipti per kitų galvas. Tai tam tikro socialinio šiurkštumo apraiška.

Na o artėjančių politinių rinkimų kontekste norisi pacituoti G. Juocevičiūtės ypatingą dėmesį tiems „bydloms“, kurių reikėtų saugotis mums visiems:

Būna, jog asmeniniu įvaizdžiu labiau susirūpinę vidutinybės, prasibrovę iki valdžios lovio, už valstybės lėšas konsultacijoms pasisamdo TV ekranuose šmėžuojančius pseudostilistus ir vestuvių fotografus dėl tinkamo aprangos dydžio, spalvų ir odekolono kvapo, pozavimo rakurso.

14 komentarų

  1. Avatarqwerty

    Neigimas.Neapykanta.Neigimas.Uždaras ratas.Atrodo, kad įvairaus plauko neapykantos grupių marginalų įrašai(kad ir facebook) nelogiški. Štai vienas jų tokio pat atmatinio temoje apie žydus mesteli:“Kacas tegul Zyclon-B uosto…“ ir čia pat savo timeline gailėdamas Kinijoje valgomų ir kitaip naudojamų šunų:“…Jei pamatyčiau kokiame turguje tokį vaizdą, tai be abejonės savo dienas baigčiau įkalinimu iki gyvos galvos, toje susmirdusioje čiurkų respublikoje…“. Tačiau logika yra. Ir labai nuosekli.Tai neapykanta. O meilė šunims, tai čia ne prie ko…

    Atsakyti
    1. Avatarqwerty

      Nu, bliamba, atviru tekstu viešai ir su pasitenkinimu: „Kacas tegul Zyclon-B uosto…“, o dėl žinutės ir nuotraukos apie tai, kaip Kinijoje šunims nudergiami kailiai ilgai kankinasi: „…aš tris paras šią nuotrauką turiu ir tris paras ,,laužiau“ galvą – viešinti ją, ar ne?.. Tai neapsakomai sunkus sprendimas. Nusprendžiau viešinti…“)))

      Atsakyti
  2. AvatarŠS

    Na sakyčiau FANTASTIŠKA, žurnalistai jau pradėjo vienytis. 🙂 Vienas prieš dundukus kariauja, bet kaip sakoma „vienas lauke ne karys“, taigi likę jungiasi kovai prieš „bydlas“. Gerai bent jau vieni kitų purvais nedrabstys ,o gal ką kartu ir naują“ išgimdys“. 😀

    Atsakyti
    1. AvatarMarius

      Be abejo, kad galima dar ir vienytis purvo kaupime ir jo propagavime, bei skatinime!

      Atsakyti
      1. AvatarŠS

        tai ir vyksta tik neįmanoma to pamatyti, kai virš galvos „OREOLĖ“ švyti, apšviečia tik galvą, o kitur TAMSUMA.

        Atsakyti
        1. AvatarMarius

          “Bydla“ jis ir yra savyje kultūringiausias todėl jis kovoja prieš “bydlas“ ir išraiškingai su pasigardžiavimu išsityčioja iš “bydlų“ vardan kultūros, etikos, visuomenės gerovės. Prievarta visados vykdoma tik vardan gėrio, gerovės, progreso, kultūros. Bet vykdantis prievartą ( išsityčiojantis iš“ bydlų“) nemato, kad jis pats elgiasi ciniškai ir chamiškai kaip “bydla“. Nėra su kuo matyti, kad jis pats ir yra “bydla“ ir pats prieš save kovoja tik kitame. Bet nugalėti neįmanoma nes pats nuo savęs gi niekur nepabėgsi. 🙂

          Atsakyti
          1. AvatarŠS

            Belieka, Dainiui , ir prisikaičiuoti save prie tų “ bydlų“ 🙂
            Ar patinka tau,Dainiau , būti „bydla“ Račui tai labai patika būti „dunduku“. 😀

          2. AvatarŠS

            kad esame vieno kūno ir vieno kraujo, tai kaip įdiegta nuo vaikystės. Bet, kad esame dar ir vieno to paties proto įkirsti sudėtinga. 🙂

      2. AvatarŠS

        Mariau rašei,kad “ visi veržiasi į geresnį, teigiamą ,bet iš kur atsiranda neigiama? „O jeigu pradedam visi mąstyti, kad visi nori teigiamo? Tik pradėti taip mąstyti. Juk kiekvienas žmogus sau blogai nedarys, jis daro tik tai kas jam atrodo geriausiai. Bet tarkime vyrukas nužudęs savo žmoną, dėl neištikimybės, irgi norėjo sau geriausio. Jis norėjo sau ištikimos žmonos. Jis norėjo ištikimybės . Aišku pasekmės baisios. Nužudymas. Bet žmogus tik ištikimybės norėjo. Jis gero sau norėjo. Kodėl jį teisti?

        Atsakyti
        1. AvatarŠS

          Manau,kad neigiama gaunasi ,kai labai nori teigiamo ir bet kokia „kaina“. Manyčiau belieka atsisakyti to noro tik teigiamam. 🙂

          Atsakyti
          1. AvatarŠS

            Klausimas kodėl teigiama geriau už neigiama???????????????

          2. AvatarŠS

            Ar būtina žmogų žudyti fiziškai? O žodžiai? Ar jie nieko nereiškia? Tada ir nevadintume kitų dundukais, rukeliais, bydlomis. Tai irgi“ žudimas“. Kaip geriau ar peiliu žmogų „pasmeigti „ar žodžiu? Kuris „nužudymas“ geriau?

          3. AvatarŠS

            norim etiškos ir tikros žurnalistikos,? Nežudome tai kas nepatinka nei fiziškai ,nei žodžiais?
            Leiskime visiems gyventi laisvai. 🙂 Visi nori tik geriau!!!!!!!!!!!

  3. AvatarMarius

    Jo…
    Neigimas neigimas neigimas… tai niekur neveda! Tai primityvi atgyvena, kuri veda tik į aklavietę.
    Tik mastymas yra šansas!
    Viskas priklauso iš kokio atskaitos taško žvelgsime į “bydlas“.
    1. Žvelgiant iš linijinio proto atskaitos taško: “kova prieš bydlas tai kelias į kultūringumą“.
    2. Žvelgiant iš alternatyvaus proto atskaitos taško: “ besityčiojantis iš bydlų yra ciniškas chamas“
    3. Žvelgiant iš dialektinio proto atskaitos taško: “ bydla jis ir yra savyje kultūringiausias“. “Kultūringiausias jis ir yra savyje bydla“.
    4. Žvelgiant iš atskaitos taško ( viskas yra mano sąmonė): “aš pats ir esu bydlų kūrėjas“.

    Dabar mąstom: jeigu jus pastebėjote, kad priviso daug „bydlų“ ir jie jus erzina tai neigdami „bydlas“ ir prieš juos kovodami tapsite „bydlų“ propaguotojais, tai yra skatinsite „bydlas“!
    „Bydlos“ pradės šmėžuoti jums prieš akis ir daugintis dauginti daugintis daugintis… Ar įkertate?
    Dialektika yra tokia, kad neigimas ir yra pripažinimas! Neigdami “bydlas“ jus juos pripažįstate! Ir skatinate bei propaguojate!

    Ar įkertate, kad „bydlos“, chamai, cinikai, padugnės, niekšai yra jūsų pačių proto prikauptas purvas???

    Ir šito purvo iš savo pačių proto neigimo metodu – neišmesti!

    Nėra jokių šansų!

    Kovodami ir neigdami jus dar didesnę masę purvo kaupsite savo pačių prote!

    Ir kuo daugiau purvo masės jūsų prote tuo psichika darysis sunkesnė!

    Yra ir tokių, kurie savo prote prikaupė tiek purvo, kad iš namų išeiti nebegali, nes aplinkui vien „bydlos“, chamai, žemo intelekto, padugnės ir t.t.

    Todėl jie rašo kritinius straipsnius tai yra neigia neigia neigia – kaupia purvą.
    Visas tas G. Juocevičiūtės straipsnis ir yra jos pačios priėjusio ribą linijinio proto simptomas.
    Atkreipkite dėmesį į tai kad straipsnio autorė pakankamai jauno amžiaus, o protas jau priėjęs ribą.
    O žurnalistų sąjungos pirmininkas dar ir liaupsina, pritaria degradacijai! 🙂 Taigi ta jauna žurnalistė tik dar labiau užsitvirtins savo teisybėje ir kaups savo prote purvą toliau! Ir drabstysis purvais kultūringame tone!
    Jokio vystymosi tame tik degradacija ir griovimu persmelkti rašinėliai. Beje, ji ne vienintelė, tokių rašančių ir propaguojančių neigimą pilna. Tai ir yra vidutinybės! Aš siūlau pradėti mastyti ir tapti kūrėjais, o ne skandintis savo proto purve ir tempti į savo pelkę kitus.
    Vienintelis šansas yra perdirbti savo paties prote prikauptą šiukšlyną į pozityvų, gyvybingą produktą!
    Nekovoti prieš „bydlas“ bet perdirbti šį purvą savo paties prote į pozityvą.
    Koks jus tokia ir jūsų realybė!

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *