Žymų Archyvai: paneigimas

Uolus leidėjų etikos sargas gyvena ir Šalčininkuose

pagal | 2013/06/03

Na tokio teksto kaip salcininkietis.balsas.lt dar nesu matęs jokios redakcijos puslapiuose apie kitą leidėją 🙂 Ypač patinka štai šios frazės: „Tačiau Šalčininkų rajono laikraštyje „Vesti Šalči“ publikuojama informacija apie Šalčininkų rajono policijos komisariato veiklą ir atskirus policijos pareigūnus dažnai yra tendencingai neigiama, netiksli ir neteisinga. Šį kartą laikraščio redakcijai teko pripažinti, kad jo puslapiuose publikuojama… Skaityti toliau »

"Respublika" ir "Vilniaus vandenys" – kaltinimai ir paneigimai

pagal | 2011/09/10

Šiandien gavau Dariaus Norkaus pranešimą spaudai, kuriame rašoma, jog antrus metus „Vilniaus vandenims“ nebevadovaujantį D.Norkų „Respublika“ apkaltino dėl pusmečio senumo įmonės sprendimų. Jei šis faktas teisingas – tai dar vienas briedo žurnalistikos pavyzdys, kuomet faktai renkami bet kaip. O gal tai ne toks jau nekaltas suklydimas? Sunku pasakyti. Tai galėtų paaiškinti nebent straipsnio autorius. Pranešime… Skaityti toliau »

"Respublika" neigia jiems nepalankią informaciją ir gelbsti savo reputaciją

pagal | 2011/06/10

Vakar kažkodėl į Lietuvos žurnalistų sąjungą buvo atsiųstas oficialus UAB „Respublikos leidiniai“ direktorės Dianos Veleckienės raštas „Dėl paskleistos tikrovę neatitinkančios, juridinio asmens dalykinę reputaciją pažeidžiančios informacijos paneigimo“. Pateikiau viešai šį raštą/atsakymą/paneigimą dėl mano paskelbtų komentarų „Wikileaks: Tomkaus “Respublika” išdavė ir pardavė žurnalistiką“ ir “Respublika” ir patriotizmas. Tikras ar pseudo?“. Tačiau noriu atkreipti dėmesį, kad negaliu… Skaityti toliau »

Prokuratūra neigia TV3 skleidžiamus gandus apie išpuolius prieš juos

pagal | 2011/03/07

Šiandien Generalinė prokuratūra viešai paneigė, jog prokurorų nutarimas kreiptis į Lietuvos radijo ir televizijos komisiją ir prašyti svarstyti galimybę taikyti priemonę – laikinai sustabdyti UAB „Tele-3“ licencijos galiojimą, buvo iš anksto suplanuotas oficialiai neskelbtame susitikime. Tokie teiginiai buvo išsakyti kovo 3 dienos TV3 televizijos žinių laidos reportaže (galima pažiūrėti reportažą žinių laidos įraše – maždaug… Skaityti toliau »

"Komsomolskaja pravda" rašo netiesą apie Lietuvą ir holokaustą? Kodėl?

pagal | 2010/11/17

Šiandien Seimo interneto svetainėje pasirodė pranešimas, kad 2010 lapkričio 15 dieną Rusijos Federacijos naujienų portalo „Komsomolskaja pravda“ (toliua – KP) paskelbtame Nijolės Stablingytės (aš pažįstu Stabingytę, bet Seimas nurodo būtent tokią pavardę – DR) straipsnyje „Литовские учебники по истории: искривлённые факты, враждебность к России“ išplatinta melaginga informacija. Pasak paneigimo, esą straipsnyje teigiama, kad Lietuvos Seimas… Skaityti toliau »