Žymų Archyvai: propaganda

R. Sadauskas-Kvietkevičius: „Čia yra dalis auditorijos, kurie vartoja dviejų rūšių propagandą vienu metu“

pagal | 2016/12/31

Druskininkų autobusų stoties antrajame aukšte kukliai, tačiau erdviai įsikūrę net dvi žiniasklaidos priemonės – Kurorto radijas ir laikraštis „Druskininkų naujienos“. Jos nepriklauso nuo vietinės valdžios ir turi propagandinį konkurentą. Jų nemėgsta vietinis valdžios elitas, bet jie vis dar gyvi.  Likus bemaž mėnesiui iki 2016-ųjų pabaigos pirmadienio rytą su abiejų žiniasklaidos priemonių vyriausiuoju redaktoriumi Romu Sadausku-Kvietkevičiumi… Skaityti toliau »

Internete „feikas“, kad LRT Lituanica korespondentas D. Radzevičius kalbino D. Trampą

pagal | 2016/03/08

Rusakalbiai „troliai“ ir jų valdomi portalai jau kelias dienas intensyviai platina gana populiarią žinutę, neva aš esu LRT Lituanica korespondentas ir kovo pradžioje ėmiau interviu iš kandidato į JAV prezidentus Donaldo Trampo. Išskirtinis faktas yra ne pats interviu ir jo išgalvotas autorius, o tai, jog tokiame melagingame pranešime D. Trampui įdedamos išgalvotos frazės apie Baltijos… Skaityti toliau »

Žiniasklaida apie žiniasklaidą. Žinių radijas vėl imasi iniciatyvos

pagal | 2015/09/01

Šiandien viešėdamas Austrijoje su malonumu internete žiūrėjau kolegos Aurimo Perednio naują laidą „Nesuklaidinami„. Nuo šiol ji Žinių radijo eteryje bus transliuojama kiekvieną antradienį 10 val., o šeštadieniais A. Perednis žadėjo kalbinti ir užsienio žurnalistus, gyvenančius Lietuvoje. Laidą remia Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas ir joje žadami pokalbiai su žurnalistais, žiniasklaidos kritikais, propagandos ekspertais. Nuoširdžiai… Skaityti toliau »

Druskininkų valdžios propagandos įrankį perėmė VšĮ „Kantri medija“. Kam rūpi reputacija?

pagal | 2015/05/14

Panašu, kad Druskininkų valdžios propagandinis neteisėtai leistas laikraštis „Mano Druskininkai“ tapo reikalingas Rositos Šilėnės vadovaujamai VšĮ „Kantri medija“. Kaip matyti iš tik ką pasirodžiusio laikraščio metrikos, ši įstaiga ėmėsi laikraščio leidybos. Kol kas daugiau viešoje erdvėje kokio pranešimo ta tema neteko matyti – niekas iš Druskininkų miesto valdžios atstovų neatsiprašė už tą gėdingo leidinio gėdingą… Skaityti toliau »

Savivaldos rinkimai ir politinių šūkių „paradas“. Linksma

pagal | 2015/02/09

Praėjusią savaitę teko lankytis keliuose Lietuvos miestuose kur vyksta įnirtinga kova dėl savivaldos tarybų. Viename iš miestu lankiausi vietinėje televizijoje, kur į rankas pateko agitacinis vieno visuomeninio judėjimo laikraštis. Paskaičiau jį, tada skaičiau atidžiai, o vėliau skaniai kvatojomės su kolegomis, nes tokių politinių „cirkų“ jau senokai nebuvau nei matęs, nei girdėjęs. Štai vienas pretendentas į… Skaityti toliau »

Gera žinia – Druskininkuose propagandos bus daugiau

pagal | 2014/09/16

Senokai žiniasklaidos rinkoje nebuvo gerų naujienų. Ypač laikraštinės spaudos pasaulyje. Tačiau „malonia“ išimtimi galime vadinti kol kas tik Druskininkuose leidžiamą propagandinį laikraštį „Mano Druskininkai“, kuris bus leidžiamas dar didesniais kiekiais. Nors įstatymai Lietuvoje draudžia leisti tokius leidinius, o Žurnalistų etikos inspektorius jau seniai liepė uždaryti tokį kvazimodinį leidinį, tačiau Druskininkų valdžia gyvena lyg Luhansko ar… Skaityti toliau »

Miuncheno gatvėse – „taikos nešėjo“ V. Putino reklama

pagal | 2014/09/08

 Praėjusią savaitę teko lankytis Vokietijoj. Trumpas pasivaikščiojimas penktadienio pavakarę Miunchene mane pribloškė – vienoje judriausių gatvių stovėjo įrengta Vladimiro Putino garbintojų „stovykla“, kurios „darbuotojai“ praeivius aktyviai ragino pasirašyti „už taiką su putinu ir Rusija“. Mano paklausimas, ar turimas omenyje agresorius ir Ukrainos užpuolikas Vladimiras Putinas, vienas stendo aktyvistų užsipuolė mane klausimu „kas ką pirmas užpuolė?“.… Skaityti toliau »

Televizinė propaganda iš Rusijos – kaip ją vadinti?

pagal | 2014/06/16

Jau kurį laiką tenka bendrauti ir su žmonėmis, kurie pasigenda, kaip jie sako, „informacinių ir kitokių“ aukštos kokybės laidų iš Rusijos kanalų, kurie laikinai Lietuvoje negali būti transliuojami. Keletą kartų teko mums diskutuoti apie šioms laidos ir programoms tokių žmonių taikomą „aukštos kokybės“ vartotojo sugalvotą standartą. Todėl šiandien labai nudžiugau, kai radau ir kabelinės televizijos… Skaityti toliau »

Kuo skiriasi Putino Kiseliovas nuo Malinausko Šeštokienės? Nedaug kuo

Netrukus V. Putinas galės švęsti savo karinės okupacijos Kryme pergalę. Mėnuo okupacijos bus graži proga. O tikroji putinizmo pergalė yra ta, jog Europoje gyvenantys verslininkai kaikariai, kuriems asmeniniai verslai svarbesni už bendražmogiškas vertybes, dar ir palaiko tokį režimą. Todėl panašią pergalę kaip ir Putinas gali švęsti ir Druskininkų meras Ričardas Malinauskas. Jo okupacinis žygis į… Skaityti toliau »

Ar Rusijos valdžios televizijos gali atvirai dezinformuoti? Kol kas gali

Šiuo metu žiūriu kanalo iš Rusijos Россия РТР skleidžiamus propagandistinius ir, mano nuomone, tautinę nesantaiką kurstančius reportažus. Kiseliovo laida Вести недели įžūliai ne tik žemina ukrainiečius ir jų valstybę. Ji akivaizdžiai šaiposi ir tyčiojasi iš Ukrainos kaip valstybės suvereniteto. Todėl tokių Kiseliovų laidos ir jas transliuojantys kanalai tik dėl demokratinių ir teisinių valstybių pagarbos teisei… Skaityti toliau »