Verslininkas A. Rakauskas laukia paskutinio žurnalistų teismo. Sulauksime visi :-)

pagal | 2014/01/17

Šiuo metu klausausi „Žinių radijo“ savininko, verslininko Augustino Ragausko laidos ir pamokslo „Verslumo dvasia„. Tame pokalbyje dalyvauja ir žurnalistė Ingrida Stankevičienė. Nustebino ir šokiravo verslininko viltis sulaukti laikmečio, kuomet žurnalistai ir kiti asmenys už savo veiklą viešoje erdvėje būtų teisiami kaip už nusikaltimus žmogiškumui.

Prisijungdamas prie jo logikos, galvoju, kad ir aš norėčiau sulaukti laiko, kada už tokius pat nusikaltimus bus teisiami ir verslininkai bei politikai, kurie savo neatsakinga ir savanaudiška veikla sugriovė ne vienam žmogui sveikatą ir gyvenimą. Kurie savo turtusuždirbo kitų žmonių sveikatos ir gerbūvio sąskaita. Kurie savo pažadais ir sukeltomis viltimis privertė žmones tikėti jais. Ir negauti to, ko jie yra verti. Jaučiu, kad nukentėjusiųjų nuo verslininkų ir politikų atsirastų net daugaiu nei nukentėjusiųjų nuo žurnalistų.

Tad laukiame, kiek suprantu, paskutinio teismo dienos 🙂

27 komentarai

  1. AvatarBenas, tas.

    Ačiū už įdomią diskusiją, Dainiau, ir visi kiti prisidėjusieji! Kai man pačiam kadaise parūpo – kaip ta Rakausko maldingoji demagogija „harmonizuojasi“ su „Senukų“ apyvartomis – pasiklausinėjau ten dirbančių žmonių. Pirmas- – vizualus – įspūdis yra toks, kad pastarieji labiau užguiti, nei Maximose, baugiai dairosi aplinkui ir ilgai ten neužsibūna. Taip ir liko. Pastariesiems, beje, dabar įvesta nauja glušinimo forma – ant prekystalių dėliojamas sienlaikraštis, geresnieji tarnai fotografuojami ir „įdedami“ į puslapį vietoj premijos.
    Bet kytri rakauskai yra ir bus. Kaip ir ŽR – juk tai milijardieriaus savigynos forma. Ištobulintos demagogijos analogų LT kiek nori – kad ir R.Dargis, D.Mockus, a.a. B.Lubys – visi turi arsenale po kanalą ar kelis, bent jau radijuką ar kokį niekieno neskaitomą, tačiau reguliariai spausdinamą „organą“… Jei būsit „geri“, Dainiau ar kas kitas iš plunksnagraužių gildijos, jūsų nelies, o jei labai imsi reikštis – užbombins iš visų pusių. Apie politikos verslą ir žiniaskaldą nė nekalbu, kiekvienas plinkantis pilypas, vos tik lenda iš kanapių, tai jau gerai ginkluotas žinių skaldymo įrankiais ir personalijomis…
    Dabar man vėl darosi įdomu – kaip atrodo ŽR jaunasis kolektyvas, kai penktadieniais vienu balsu paskui Muslimą bin Augustiną kartoja autorinės maldos žodžius? R. Musnicką dar įsivaizduoju, tas ištvers, bet visi kiti – jauni, kai kurie net gabūs? Arba – kai rytinė pamaina kartu su Juozapaičiu ožių balsais traukia privatų himną? Primenu – man neįdomu – už kiek, tiesiog noriu pamatyti naujosios kartos veidus…
    Ir nereikia čia Dainiui baksnoti – būk tai jis „pats naudojasi“ ŽR… Gal atvirkščiai? Nepainiokim mastelių! Kai STT siaubė BNS moteriškutes – kas pirmasis ankstyvą šventinį rytą pasakė aiškų, o ne žinybose „suderintą“ požiūrį? Tad aukštyn uodegą, Dainiau, eini prieky ir esi stebimas!

    Atsakyti
  2. Avatarqwerty

    Paskalų ir popnaujienų portalas „Delfi“ rašo, kad esą Druskininkų valdžia rankų nenuleidžia – pradėjo intensyviai domėtis žurnalistų asmeniniu gyvenimu.
    Nuoširdžiai palaikau Druskininkų merą R.Malinauską. Jo pavyzdinis, tiesiog ritualinis teisinis atkirtis filadelfijams (įvairaus plauko kvietkevičiaims-sadauskams, etc.) yra gerai.
    Filadelfijai, galvojo, kad šmežti, dergti ir įžeidinėti valdininkėlį galės laisvai ir nebaudžiamai. Kaip jau yra įpratę. Nes visi valdininkėliai yra prisidirbę bailiai. Todėl tylės, nors ant galvos jiems siųsiok..,Bet gavo atgal. Kas buvo jiems tikrai netikėta, nes neįprasta.Jų gavnysta nuojata radėjo šnabždėti, kad bus nubausti, kad bus mušami, galimai ir kojomis. Todėl bando siūlyti susitaikomo proecesus…

    Atsakyti
    1. AvatarMarius

      Qwerty, o tau neatrodo, kad Druskininkų meras Malinauskas ginasi teismuose nuo neteisingos NUOMONĖS apie jį ir jo veiklą? Pavyzdžiui, V. Tomkus ne meras, o verslininkas ir ginėsi nuo neteisingos NUOMONĖS apie save ir savo veiklą teisme, prašė iš Dainiaus Radzevičiaus milijono.
      Tegu visi merai lekia į teismus ir iš rinkėjų prašo kompensacijos už neteisingą NUOMONĘ apie juos ir jų veiklą. 🙂 Aš jau esu minėjęs apie plintančią madą, kai ne rinkėjai kritikuoja išrinktuosius, o išrinktieji imasi kritikuoti rinkėjus. Dabar artėjame, kad dar ir į teismą valdžia pradės duoti rinkėjus dėl neteisingos NUOMONĖS apie juos. Smagu 🙂

      Atsakyti
      1. AvatarQwerty

        Mariau, neatrodo. Vieno laisvė įnuomonę baigiasi ten, kur prasideda kito laisvė nebūti šmeižiamam ir įžeidinėjam (jų garbės ir orumo erdvė).Nors valdininkų atžvilgiu, skirtingai nuo eilinių piliečių, kurie turi žymiai platesnes ribas, šios laisvės riba yra prie pat jų nosies, tačiau viskam yra ribos.Nuomonė peržengusi riba jau yra ne nuomonė, o šmeižtas ir įžeidimas. Jei nejauti ribų, tai sulauksi teisinių pasekmių.Ir tai yra teisinga.

        Atsakyti
        1. AvatarMarius

          Qwerty, kiekvienas valdininkas turi laisvę į nuomonę apie patį save. Pavyzdžiui, Druskininkų meras Malinauskas turi savo nuomonę apie save. Bet kiekvienas rinkėjas turi laisvę turėti ir savo nuomonę apie valdininką. Ir ji gali nesutapti su tuo ką pats valdininkas galvoja apie save. Pavyzdžiui, jeigu meras galvoja pats apie save, kad yra protingas, o jei kažkas apie jį turi priešingą nuomonę, tai jau vadinate įžeidimu ir šmeižtu? Arba valdininkas pats apie save galvoja, kad yra orus ir garbingas, o kažkas turi priešingą nuomonę, tai negi ją išreikšdamas jis gali atimti iš valdininko garbę ir orumą? Pavyzdžiui, aš niekaip nesuprantu kokiu būdu galima iš sąžiningo atimti sąžinę, arba iš garbingo ir oraus atimti garbingumą ir orumą? Pavyzdžiui, iš nesąžiningo atiminėti sąžinės nereikia nes jos nėra. To ko žmogus neturi , atimti iš jo neįmanoma! Todėl gaunasi, kad į teismus dėl garbės ir orumo įžeidimo kreipsis nebent tik tie, kurie neturi nei garbės, nei orumo, o tik patys apie save turi nuomonę, kad yra garbingi ir orūs. Tai niekas gi jiems nedraudžia turėti apie save nuomonę, bet kodėl kiti turi būti apie juos tokios pat nuomonės kaip jie patys apie save?

          Atsakyti
  3. AvatarRegina

    Tai kur tas interviu, galima būtu paklausyt?
    Bet kiek žinau, tai Žiniu radijo eteriu sėkmingai naudojosi ir pats Dainius 😎

    Atsakyti
  4. AvatarMarius

    Dainiau, perklausiau tą žinių radijo įrašą ir manau, gerai , kad tu sureagavai.
    Bet nemanau, kad A. Rakauskas išties laukia tų žurnalistų teismo. Jis paprasčiausiai tenorėjo parodyti kokia gali būti plataus masto destruktyvi žurnalistinė veikla ir skaudžios griovimo pasekmės.
    Bet iš kitos pusės “žinių radijas“ yra bendro žurnalistikos kūno dalis ir jam turėtų galioti tie patys žurnalistikos etikos kodekso principai. Aš turiu omenyje, kad žinių radijas netaptų vieno verslininko asmeniniu ruporu šventai tiesai skelbti. Niekas nesako, kad negalima tos šventos tiesos skelbti, man toje skelbiamoje A. Rakausko ideologijoje yra daug kas priimtina. Bet ką tai turi bendro su žurnalistika? Pavyzdžiui, žurnalistė Ingrida Stankevičienė laidoje verslumo dvasia tikrai užsiima ne žurnalistika, greičiau ji galėtų būti A. Rakausko pamokslų archyvuotoja. Atkreipkite dėmesį, kad nesakau jos tie pamokslai yra blogai, priešingai, juose yra daug pozityvvių, gyvybingų gyvenimo tiesų, bet aš klausiu ką visa ši veikla turi bendro su žurnalistika? Manau, kad nieko!

    Atsakyti
    1. Avatarqwerty

      Mariau, manau, kad 90 procentų to veikėjo logorėjos yra atviras bulshitas. Kiti 10 procentų – elementarios tiesos. Todėl reikia labai nevertinti savo laiko, kad klausyti tokius kliedesius. Laidos vėdėja, kuomet prisistato žurnaliste, tai iš esmės yra teisi. Juk pats mus mokei, kad dauguma žurnalistų yra niekngi subinlaižiai, musės, kurias traukia šūdas ir niekingi manipuliatoriai bei kiršintojai dėl reitingų.

      Atsakyti
      1. AvatarMarius

        Man pasidarė įdomu išklausyti ne tik patį A. Rakauską, bet ir kitą pusę, ką mano apie jo veiklą ir ideologiją kiti žmonės ir jo darbuotojai susidurdami realioje praktikoje su A. Rakausko propaguojama įdeologija. Atsiverčiau žemiau pateiktos nuorodos puslapį ir įdedu kelis komentarus.
        http://www.skundailt.com/darbdaviai/senuku-prekybos-centras-darbas-darbo-salygos-skundai-atsiliepimai-vertinimai-komentarai-82?page=90

        To Rakauskas
        Komentaras
        2012-11-08 22:11
        xxxx416594 Augustinai,papasakok visierms kaip tu manipuliuji zmonemis ir kabini jiems makaromus,kaip is tikruju praturtejai ir kokiais metodais dirbai.Kaip isdurei visus,kurie tavim tikejo,kaip sedejai zonose uz banditizma,vagystes ir plesimus.kaip isdurei Svirina,Ramdomanska,KA IS TIESU ESI BAIGES???kam apsimetineji pranasu?kas tavo zmonos bute gyveno Kaune Plento gatvej?Kas tave siejo su Smauglio nusikalstama gauja?

        Dirbanti
        Komentaras
        2013-12-14 14:49
        xxxx305591 dirbu senukuose kaune,isnaudoja kaip tik gali.Vadovai lepia plaup viska kas yra lentinose, valyt kilimus, plaut plakatus. Nors turiu dirbti kaip jaunesnioji konsultante pildyt lentinos konsultoti klientus.Lentinos aukstos visa diena su kopaciais to aukstin, to zemin vakare koju nejauti.Nors darbo sunku surasti iseinu, neimonoma dirbti.Dar viena konsultante vadovei raimondai i sikna lenda gera nori buti.KAI zmoniu daug jos niekada nera skiriuje. Su vadove net i tualeta vaiksto kartu.

        Ra
        Komentaras
        2012-09-19 21:44
        xxxx326609 o aš sakau, kad Senukai gerai. Tai lyg kokia kariuomenė, kuri iš pacanų ir mergelių padaro vyrus ir moteris. Arba…užduchina. tai labai kapitalistiška įmonė- tiesiog šiuo metu jūsų bedarbių perdaug, yra galimybė paspaust, dėl to ir spaudžia. Jūsų pradės trūkti-vėl bus skelbimai, tipo, atvesk draugą dirbti, gausi premiją. Tuomet vėl galėsit pradėti guostis, kad oranžinė maikutė graužia, ar kad atostogų priklauso.

        Atsakyti
        1. AvatarMarius

          Dar vienas įdomus dalykas tai visuomenės harmonizavimo parkas, kurį įkūrė A. Rakauskas.
          http://www.harmonypark.lt/lt/apie-mus/apie-parka/
          Peržvelgiau siūlomus harmonizavimo metodus ir atsiverčiau kainininką – suėmė nuoširdus juokas. 🙂 Pavyzdžiui, tinklapyje siūloma naujovė, vyno degustacija. .. 😀 Nesakau, kad vyno taurė neveikia harmonizuojančiai, bet man pasirodė, kad tie visi harmonizacijos siūlomi metodai už tam tikrą kainą yra sena atgyvena, tik kitame įpakavime. Pavyzdžiui, tų SPA centrų pilna ant kiekvieno kampo, viešbučių irgi. Pavyzdžiui, gaunantis minimumą į tą harmonizacijos parką neturės už ką važiuoti, jam pigiau įkalti vyno butelį namuose. Bet esmių esmė, kad šiandieninis žmogus uždribantis minumumą, turi pats išmokti teikti sau pačiam harmonizavimo paslaugas, pats save harmonizuoti išmokti, o nebesvaigti, kad kažkokiame parke jį už tam tikrą pinigų sumą kažkas harmonizuos.

          Atsakyti
          1. AvatarRegina

            Mariau, ačiū tau už nesavanaudiška ir švietèjiška darba išaiškinant, kas yra tas Augustinas Rakauskas, nes aš pati labai jau tingiu gūglinti.
            Nu, bet kaip pažiūrėsi, vistiek jis yra šviesus žmogus. Taigi yra tikrai ne tas pats, ar tu laksi namuose kokia“Klumpe“, „Pastogę“ ar „Agdama“, ar nuvaziuosi į A.Rakausko sodyba Prienu rajone, ir pasimokysi maukti grapa…
            Lochai, skirtuma jaučiat?

          2. AvatarŠS

            Pirmiausia išsunkti žmogelį iki paskutinio prakaito lašelio, sumokėti minimalią algą,( būtinai minimalią) o tada pasiūlyti harmonizuotis parke kokią savaitėlę susimokant už tai dvi minimalias algas. Gražu. Viskas harmoninga.

          3. AvatarŠS

            Jeigu pasisiūlius padirbėti pas verslininką kokią savaitėlę be atlygio iš idėjos, o verslinkas, harmonizuotų parke irgi neimdamas jokio atlygio? 🙂 Gal tai būtų visiška harmonija.

  5. AvatarMarius

    Šiaip, šiandien pasidomėjau google kas tas A. Rakauskas? Ir likau labai maloniai nustebintas, sužavėtas.
    Nieko apie jį nesu anksčiau girdėjęs. Susiradau internete jo knygą „Verslumo dvasia“ ir kai perskaičiau, cituoju: “šiandien pasauliui labiausiai trūksta santykių vadybos, tai pagrindinė naujo amžiaus medžiaga.” Tai negaliu nepritarti. Daugybė minčių, kurias pateikia A. Rakauskas knygoje , priklauso išminties protui. Tai dabar suprantamos A. Rakausko problemos, kodėl jis žinių radiją nusipirko, nes jam reikalingi sąmoningi darbininkai ir vadybininkai, kurie ne dėl pinigų dirbtų, bet iš idėjos. Tai čia kiekvieno darbdavio svajonė. Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas irgi sako, kad jam ne įstatymą išleisti problema, bet žmonės, kurie prižiūrėtų, kad jis būtų vykdomas. Žmonės dirbantys iš idėjos deficitas. Nes dirbantis milicininkas dėl pinigų prižiūrės įstatymą imdamas kyšį. Darbdaviui užsiauginti sau darbuotoją, specialistą yra viena, bet A. Račkauskas nori užsiauginti ir išsiauklėti išmintingus darbuotojus. O kas juos tau paruoš? Nėra kam, todėl ėmėsi tokios iniciatyvos pats. Parašė knygą Verslumo dvasia, informuoja per žinių radiją ir t.t. Žinoma, kad atsiras tokių, kuriems tai nepatiks…

    Atsakyti
  6. AvatarMarius

    Apie krizę ir metodą!
    Senais laikais, kai dar nebuvo televizijos ir interneto, bet laikraščiai jau buvo, atvažiavo iš Indijos jogas į Europą. Visa spauda mirgėte mirgėjo antraštėmis, kad jogas užsikas gyvas po žeme ir išbus daugiau nei dvi savaites, o kai jį po to atkas, bus gyvas. Taip visa Europa dėka žurnalistų ir spaudos žinojo, kad kažkur yra užkastas po žeme gyvas žmogus. Bet daugiau nei po dviejų savaičių, kai atėjo laikas atkasti jogą, pasirodo, kad niekas nežino KONKRĖČIAI vietos kur jis užkastas… Tai taip ir baigėsi jogo gastrolės Europoje.
    Lygiai tokia pat situacija yra su krize ir jos sprendimo metodais. Ne tik Dainius ir Qwerty, bet ir premjeras, prezidentė ir visas seimas, ir 90% Lietuvos piliečių neabejoja, kad krizei spręsti tereikia daug pinigų.

    Bet kur konkrečiai yra tie pinigai niekas iš jų nežino!

    Todėl prasideda badymasis pirštais, panašiai kaip Dainius beda pirštu į verslininką A. Rakauską, kad štai gi jis turi daug pinigų ir nieko nepadarė, kad pakeisti situaciją…
    O A. Rakauskas aiškina, kad žurnalistai kalti dėl krizės.
    Na ir prasideda kalto paieška. – pas ką pinigai, kas pavogė ir t.t.?

    Visi vieningai sutinka, kad pinigai gali išspręsti krizę, bet būtent tarp jų pačių vyksta kova dėl konkrečių pinigų!

    Ta kova dėl konkrečių pinigų ir atvedė į krizę, gerbuvio akcentavimas kaip vertybės ir jo vaikymasis iki begalybės ir yra krizės priežastis.
    Todėl gudresni pralobo, bet kitų sąskaita.

    Bet netgi šiame metode, lobti kito sąskaita yra riba.
    Ateis diena kai nebėra ką paimti iš mokesčių mokėtojo, nebent tik paskutinę skūrą nulupti.

    Kiekvienas , kuris sako, kad krizei spręsti reikia daug pinigų parodo pats pirštu į save ir savo protą.
    Neįmanoma iš krizės išlipti šiuo metodu, nes jis ir atvedė į krizę.
    Tame ir yra krizė, kad visiems reikia daug pinigų, o konkrečiai jų neužtenka.
    Mastymą keisti reikia jei norime išlipti iš duobės.
    Bet kam keisti savo mastymą tiems, kurie kito sąskaita vis dar sugeba lobti…
    Pasikėlė valdžia patys sau algas, loginiais argumentais pagrindė, kad viskas teisėtai.
    O kur solidarumas su kitais – paklausite?
    Deja, protas bejausmis, tokia jo prigimtis, jis jautrus tik savo produkcijai, prabangiems automobiliams, namams, pinigams. O kaip gi jautrumas kitam gyvam žmogui, kaimynui? Šį jautrumą portas išreiškia tik žodžiais, gražiose kalbose ir pažaduose. Vyksta proto spekuliacija konstitucijoje deklaruojamomis vertybėmis. Visi didžiavyriai, kurie kalba apie globalius dalykus susimuš dėl konkrėčių smulkmenų, tai yra labai konkrėčių pinigėlių. Štai ir visa didžiavyrių išmintis.

    Atsakyti
  7. Avatarqwerty

    Mariaus teiginiai, argumentai ir išvados daugumoje yra teisingos ir pagrįstos. Tačiau viską užbraukia maniakiškas įprotis visur kaišioti žodelius „linijinis“, „hierarchinis“, „mechaninis“ ir „alternatyvus“. Buvo tokia šalis TSRS, kurioje daugelis mūsų gimėme. Joje vyravo panaši keista ideologija. Tarkime, vietoje teisingumas sakyti socialistinis teisingumas ir panašiai.

    Dėl pinigų kiekybės, tai akivaizdu, kad pinigų kiekybė nėra esmė. Esmė čia ta, kad pinigų kiekybė proporcinga galimybėms. Todėl Dainius teisus dėl Rakausko galimybių. Kuo daugiau pinigų, tuo daugiau galimybių.

    Dainiau, ne kartą sakiau, kad pomėgis dalinti patarimus yra pirmas ir tvirtas kvailio požymis, todėl duosiu tau patarimą: mokinkis argumentacijos ir rašymo iš Mariaus. Mokinkis, tau to reikia.

    Atsakyti
    1. AvatarŠS

      qwerty, ką čia dabar pats darai? Užsitvirtini,kad esi kvailys? 😀 „Dainiau, ne kartą sakiau, kad pomėgis dalinti patarimus yra pirmas ir tvirtas kvailio požymis, todėl duosiu tau patarimą: mokinkis argumentacijos ir rašymo iš Mariaus. Mokinkis, tau to reikia.“ Svarbiau galvoti apie save, ko reikia sau, nes nevisada žinome, o kiti pasirūpins savimi tikrai, nebijok qwerty dėl to. 🙂

      Atsakyti
      1. AvatarŠS

        O malda bažnyčioje? „TĖVE MŪSŲ,kuris esi danguje!“ Ar neatrodo maniakiška? 🙂

        Atsakyti
        1. AvatarMarius

          Alternatyvus ir linijinis, hierarchinis, mechaninis protas, tai dvi skirtingos protų rūšys, kurios skiriasi ne žiniomis ir erudicija, o savo savybėmis. Pačiomis proto savybėmis. Pavyzdžiui alternatyviame prote nebėra tokių savybių kaip linijiškumas, hierarchija, mechaniškumas. Todėl kalbant apie skirtingas protų rūšis, skirtingas matricas tą skirtingumą reikia įvardyti, tad neįmanoma nenaudoti sąvokų linijinis – hierarchinis – mechaninis protas ir alternatyvus, arba pavyzdžiui dialektinis protas. Taigi tarp viso to yra milžiniškas skirtumas, todėl turi įvardyti. Galima žinoma sugalvoti skirtingus vardus, pavyzdžiui, bambalinis ir miaukselinis protas, ar dar kaip nors. Bet linijinis, hierarchinis, mechaninis, tai savybės, o alternatyva, tai kai nebėra šių savybių prote, o yra kitos. Neįmanoma kalbėti apie objektus jų neįvardijant skirtingomis sąvokomis, vardais, kurie skiriasi kaip diena nuo nakties savo savybėmis, visu paketu savybių.

          Atsakyti
          1. AvatarŠS

            Tada galaima mastyti,kad tikėjimas yra alternatyva linijiniam hierarchiniam mechaniniam protui. Tiesiog tiki arba ne. Ir jokių argumentų nereikia.

    2. AvatarMarius

      Qwerty, tu visiškai teisus, kad kuo daugiau pinigų tuo daugiau galimybių ir dar, kad argumentacijos reikia mokytis. Deja, tu teisus tik žvelgiant iš priėjusio ribą proto atskaitos taško. TBūtent priėjusiam protui ribą atrodo, kad krizę išspręsti gali daugiau pinigų ir logiški argumentai. Nėra su kuo priėjusiam ribą protui matyti, kad tai tik pagilins krizę – aklavietė.

      Atsakyti
  8. Dainius RadzevičiusDainius Radzevičius

    Mariau, tai tu ir teisus dėl linijiniuo mąstymo. Bet kai verslininkas milijonierius savo radijo eteryje mokina visus gyventi ir neva su žurnaliste dėsto savo mintis apie žurnalistų padarytas skriaudas žmonėms, nejučia pradedi galvoti, kodėl jis pats, tas verslininkas, turėdamas milijonus, tiek nedaug padarė, kad pakeistų situaciją?

    Atsakyti
    1. AvatarMarius

      Dainiau, pinigai yra to paties linijinio proto produktas. O linijinis protas yra jautrus tik savo produkcijai. Taip pat linijinio proto mato vienetas yra kiekybė. Todėl daug pinigų linijiniam protui yra vertybė.
      O dabar atkreipk dėmesį į savo paties mastymą ir iš jo inertiškai iššokančias aksiomas. Pavyzdžiui, tu manai, kad pinigų kiekis gali pakeisti situaciją, pagal tave, tai ir yra metodas spręsti krizei. Todėl savo komentare rašai, cituoju: “kodėl jis pats, tas verslininkas, turėdamas milijonus, tiek nedaug padarė, kad pakeistų situaciją“? Nepastebimai sau pačiam, tu išsakai A. Rakauskui priekaištą. Juk pagal tavo mastymą jis turi visas priemones, tai yra daug pinigų, o tu būtent pinigų kiekybėje matai išeitį iš krizės. Tai tavo siūlomas metodas! Bet kaip gali pinigų kiekis pakeisti situaciją, išspręsti krizę, jeigu pinigų vaikymasis ir privedė prie krizės? Todėl nėra jokio linijinio mastymo Dainiau? Linijinis mastymas, tai instinktas!!! Todėl visiems linijinio proto civilizacijos atstovams būdinga kalbėti altruistinias kalbas ir lozungus, bet juos visus išduoda instinktas. Be abejo, tas instinktas įaugęs į kraują yra maskuojamas ir kiekvienas iš jų pats apie save geros nuomonės. Bet jei pažintumėte savo protą, tai vilką ėriuko kailyje visados lengvai atpažinsite. Kadangi kiekviename iš mūsų sėdi tas vilkas, tai viskas ne taip paprasta ir netgi mastyti neužtenka, bet reikia dar ir mastyti sąžiningai…

      Atsakyti
  9. AvatarMarius

    Nekaltinti vienas kitą reikia, nes tai ne gyvybingas kelias, gramzdinantis tik gilyn į destruktyvių, griaunančių santykių pelkę. Mano pasiūlymas yra pažinti protą, jo savybes, tuomet pastebėsite, kad jis tipiškas. Savo savybėmis beveik pas visus žmones protas yra vienodas. Linijinis – hierarchinis – mechaninis!
    Todėl pagal proto savybes milijonas žmonių su tuo pačiu protu yra tik vienas žmogus. Kadangi protas turi vystymosi stadijas ir ribą, tai priėjus ribą krizė neišvengiama. Bet pastebėkite kokiais metodais siūlote išeitį iš krizės? Kaltų paieška yra to paties proto, kuris atvedė į krizę metodas! Tai kaip gali tas pats protas ir jo metodai išvesti iš krizės jei jis ir atvedė su savo metodais į krizę?
    Idėja yra tokia, jeigu mes diskutuosime apie protą, pažinsime jo savybes, tai atsiranda šansas, kad mes galime prieiti vieningos nuomonės, kad mūsų protas ir yra gyvenimo problemų kaltininkas. Tokiu pažinimo ir apmastymo metodu išvystume mūsų bendrą priešą – tą patį protą ir jo metodai! Galbūt mus suvienytų šis bendras priešas, bet jau ne išorinis kaip Rusija, ar dar kas nors, bet mūsų pačių protas?!
    Krizės, tai yra santykių tarp žmonių, neigiamų emocijų ir sunkios psichikos priežastis yra tas pats protas. Jeigu mes suvoktume, kad priėjęs ribą protas kiekvienam iš mūsų yra negyvybingas ir laimės na atneš, bet priešingai tik griaus santykius tarp mūsų, sendins mus anksčiau laiko, skatins įvairiausias ligas, juk niekas gi to nenori, bet vyksta iš tamsumo. Reikia pažinti savo priešą, tai yra protą, o ne kovoti su vėjo malūnais ir kaltinti vienas kitą. Yra alternatyva priėjusiam ribą protą ir alternatyvaus proto metodai, bet visa tai nematoma kol nepažįstame savo proto savybių ir jų neapmąstėme. Skatinimas mastyti, o ne vartoti, tai pirmas etapas! Būk mąstančiu, o ne tūpu vartotoju. Jeigu mastymo proceso nebus, tai bus judėjimas iš inercijos ta pačia priėjusio ribą proto kryptimi. Bus daug ginčų, garsiau vienas už kitą rėkiančių, siūlančių to paties priėjusio ribą proto metodus tik skirtingose variacijose, skirtingose gyvenimo srityse, žiniasklaidoje, ekonomikoje, politikoje, mene, kultūroje ir t.t. Nemastymas, tai inertiška aklavietė…

    Atsakyti
    1. AvatarMarius

      Tupo vartotojo mastymas
      Norėčiau dar papildyti, kad visi yra mąstantys. Bet kalba eina apie alternatyvų mastymą. Pavyzdžiui, toks mastymas kai įtinkantis savo mastymu, elgesiu žmogus yra priskiriamas prie gerų ir protingų, o neįtinkantis prie blogų ir durnų yra būdingas būtent tam pačiam priėjusiam ribą protui. Bet kas čia per mastymas? Tai ir yra tupo vartotojo mastymas!

      Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *